Tarieven 2016

Ons tarief komt tot stand op basis van duidelijke afspraken en wordt contractueel vastgelegd. Wat u zelf verzamelt of aanlevert kan van invloed zijn op de prijs. Wij kunnen een offerte maken op basis van een vaste prijs per maand of we maken een prijs op basis van gemaakte uren. Dit laatste is met name van toepassing als uw onderneming nog in de opstart fase zit.

Onze aanbieding voor 2016:

Starterspakket: Naast de gebruikelijke uitstekende verwerking van de administratie, worden beginnende ZZPérs extra begeleid en krijgen een stukje ontzorging. Het is voor u immers al spannend genoeg. U krijgt extra advies op het gebied van reclame en fiscaliteiten. Ik help u voor zover mogelijk om uw onderneming tot een succes te maken! Starters krijgen het eerste boekjaar een korting van 30% op de tarieven. Het tweede jaar 20% en het derde jaar 10%.

Overstappers: Wilt u een nieuwe boekhouder? U krijgt naast een welkoms korting van 10%, veel service, kwaliteit en persoonlijk contact! Dus niet het eerste halfjaar bijvoorbeeld 30% korting op uw administratie, maar een doorlopend voordeel zolang u onze opdrachtgever bent.

Het tarief wordt per jaar vastgesteld. Dit uurtarief kan tot wel 40% lager zijn als van een accountantskantoor. Bij een vast bedrag zal naar rato per maand in rekening worden gebracht. Heeft u een contract op basis van de gemaakte uren dan factureren wij in principe achteraf indien u uw rekening op tijd voldoet.

Alle prijzen en tarieven zijn exclusief 21% btw, tenzij anders is afgesproken.

Waarom kunnen wij dit voor deze lage(re) prijs aanbieden?

Omdat wij een kantoor aan huis hebben, hebben wij geen kosten voor een duur kantoorgebouw. Daardoor kan ik u tegen een scherpe prijs een uitstekend product leveren. Een scherp tarief en uitstekende kwaliteit en service, daar staan wij voor!

Overstappen van uw huidige boekhouder naar A&A administratie halverwege het jaar?

Dat kan! En deze overstap hoeft niet duur te zijn! Als u zorgt dat de boekhouding tot het einde van de maand volledig klaar is, kunnen wij het vanaf die datum overnemen. Ons administratiekantoor denkt aan u als klant.

 

Uw tarief wordt op basis van het aantal inkoop- en verkoopfacturen en kassabonnen berekend. Heeft u een (web) winkel, dan comprimeren we de verkopen per maand als zijde één factuur, om uw kosten zoveel mogelijk te beperken.

VRAAG NU een offerte aan! U krijgt als ZZPér van mij een hele schappelijke prijs.

Kijkt u ook eens op http://www.fnvzzp.nl/zzp-voordeel/partners/administratieservice-vesak/  Hier kunt u zien dat ik u een goed aanbod doe.